25 Haziran 2012 Pazartesi

TEŞEKKÜRLER MİGROS

TEŞEKKÜRLER MİGROS!..

Aslında bu "teşekkür" sadece Migros'a değil, Tansaş'a da...Migros ve Tansaş'ın kalitesi, "inanılmaz tüketici hakları" konseptiyle zaten almış yürümüş...  Hafta sonu (23.06.2012) Balçova 5 M Migros'tan yaptığım bir alışveriş sonrası yaşadığım memnuniyeti sizlerle paylaşmak istedim. Nedendir bilinmez "şikayetler" yüksek tonda seslendirilirken "memnuniyetler" sadece kuru bir teşekkür ile geçiştirilir, adeta suya yazılırcasına unutulur gider...


Pazar akşamı Migros'tan aldığımız ürünün pişirilme vasfını yitirdiğini görüp 5 M Migros müşteri hizmetleri ile irtibata geçtim. Fişinizle birlikte gelin yardımcı olalım dediler. "Müthiş" dedim. Ancak fişi ve kredi kartı slibini bulamıyoruz. Ne yapacağız?.. Görevli, alışverişi Money  Kart ile yapıp yapmadığımı sordu. Evet dedim, üstelik 50 TL'lik alışveriş yapana 1 kg kirazı da çok uygun bir fiyatla aldığımı hatırladım. Migros'un yolunu tuttum. Müşteri hizmetlerindeki görevli beni telefon görüşmemizden hatırladı, aldığım ürünün reyon görevlisini anons etti. Reyon yoğundu muhtemelen, 2.anonstan sonra gelen görevliye ürünü iade ettim ve müşteri hizmetlerinin Money Kart'ın önceki alışverişler seçeneğinden tüm detayları görebildiklerini öğrendim. O ürünü aldığınız günkü alışveriş tutarınız, ürünün barkodu, ne kadar aldığınız v.s... 

Ürün iade ve değişimlerinde fişin zorunlu olduğunu biliyordum. Ancak Migros bir adım öteye giderek, fişi ve slibi ibraz edemeyişime rağmen mağduriyetimi çözmeyi bildi. Migros güvenlik çemberinde olduğumu hissettim. 

Ayrıca bana yardımcı olan müşteri hizmetleri birimine bir kez daha kocaman bir teşekkür!..

Tansaş ve Migros'tan güvenle alışverişe devam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder